Stor øjenåbner for mig, ikke bare i forhold til coaching, men til alle aspekter af mit lederskab

Rikke er pivdygtig og kan se ting jeg ikke selv formår. Hun er ikke konfliktsky og det er en stor kvalitet.

Mine mellemledere føler sig styrkede og mere respekterede, og de har fået langt mere frihed i deres valg.

Rikke rykker grænser og hendes psykologiske baggrund giver lederudvikling en skarp dimension.

Rikke har en ekstrem evne til at være nærværende og samtidig tydelig i sin kommunikation.

Rikke er meget stærk verbal og overbevisende. Analytisk begavet og en indlevende personlighed.

SoSimple tager ikke de lette, popsmarte løsninger. Det er kvalitet fremfor kvantitet.

Rikke er en inspirerende og insisterende kommunikator og et charmerende input indenfor lederudvikling.

Før kunne jeg forundres over og opleve det som hæmmende, at andre tænker anderledes end jeg

Rikke har åbnet mange nye muligheder for mig både som person og leder.

Vores investering har forrentet sig langt bedre end vi på forhånd havde regnet med.

Artikel i Børsen om “Det kommer aldrig til at gå så langsomt, som det gør nu”

Artikel i Børsen om “Det kommer aldrig til at gå så langsomt, som det gør nu”ThinkstockPhotos-486484801_613x317_mindful

Vi bliver nødt til at prioritere vores tid langt bedre, og vi kan faktisk planlægge os ud af stress. Stress er et vilkår, der er kommet for at blive – øget tempo og øgede krav er et vilkår.

Hvis vi accepterer dette i stedet for kun at tro, det vedrører naboen, kan vi i stedet forebygge, opbygge og trimme os selv som individer og vores organisationer. Derved opbygger vi mere effektive og forandringsparate medarbejdere, der i sidste ende bidrager til øgede tal på bundlinjen.

Som organisation har I sikkert allerede en sundhedsordning, der træder i kraft, når jeres medarbejdere falder om af stress – for det gør de!

Indfører I mentale pauser i organisationen og seriøs mentaltræning på ledelsesplan, vil I ikke kun opleve markant bedre stresshåndtering og en kæmpe besparelse på sygebudgettet. I vil som bonus opleve øget effektivitet, arbejdsglæde, mere fokus, overblik, kreativitet og forandringsparathed – og dette vil distancere jer fra konkurrenterne.

Læs mere om Rikkes artikel i Børsen her .